28 December 2008

.....2008-12-28 | 12:56:33
Nu börjar det närma sig slutet av året 2008 , shit kan fortfarande inte tro det. Detta året har gått så himmla fort.. Har hunnit göra massa roligt detta år iaf . Det finns 2 saker som jag gjort detta år som är en upplevelse. I somras fick ja ju åka med till Spanien igen med sambons famij. Och så har jag ju fått min älskade guldklimp Benjamin:) Det var nog det bästa av dom 2 sakerna.. Idag blir det väl en slappardag, håller på och tvättar för fullt för Benjamin har ju spytt ner massa kläder och så.. Fick även byta lakan i sängen för jag läcker ju så jävla mkt bröstmjölk. Inte kul alls , vaknar och det är helt blött i sängen haha. Skulle vilja hitta på något idag ,men vad finns det att göra? Inte ett skit typ. Får väl fixa och dona här hemma istället.

IDAG HAR BENJAMIN NAMNSDAG :) Grattis min älskade son , får se vad mamma kan hitta på och ge dig
         


    Toni Lappalainen
    

Grattis, Little Benji:)

    
    2008-12-28 @ 14:24:51                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         


    Amelie
    

Ja det får man verkligen göra! Tiden bara rasar iväg! Men jag måste ju erkänna att jag längtar i alla fall till nästa månad, då får jag börja ge Hugo smakportioner. :P Ska bli så roligt å se hur han reagerar när han får sörsta skeden med potatis ;)



Grattis Benjamin!

    
    2008-12-28 @ 16:48:46                    
URL: http://elefteria.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..