30 December 2008

.....2008-12-30 | 11:48:17
Då sitter man här igen då ! Har varit vaken sen halv 11 ungefär då Benjamin vakna. Så skönt när han sover så länge. Sitter och käkar min lilla frukost för att sen börja göra sig iordning . Vi ska vara på BVC kl 1 idag ... Det ska bli riktigt intressant och se hur mkt min lilla plutt har växt sen förra veckan.. Återkommer med ett till inlägg sen och säger hur mkt han har växt. Jag gissar på att han väger ungefär 3800 nu och är kanske 53,5 cm :) Så vi får väl se om jag har gissat rätt eller inte.

Hörs sen. /
         


    Toni
    

Vad spännande, glöm inte att skriva om det sen;)

    
    2008-12-30 @ 12:42:59                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..