Besök hos Marie !

.....2008-12-28 | 17:34:51
Japp , sitter hemma hos Marie just nu .. Blev att jag åkte hit för jag kände att jag ville komma ut och göra nått. Så tog med mig Benjamin och stack hit. Sambon är kvar hemma och latar sig . Vi har fikat lite grann och snackat lite skit. Passade även på att ta massa foton på Benjamin. Marie har ju mkt bättre kameran än vad jag har så det kommer nog bli jättefina kort. Väntar bara på att ja ska få dom sen när ja kommer hem så jag kan lägga upp dom :) Lägger in några på bloggen sen kanske om jag orkar ..
         


    Toni Lappalainen
    

Kan vara skönt att komma bort en stund:)

    
    2008-12-28 @ 21:30:27                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..