BVC

.....2008-12-30 | 14:15:46
Nu kommer inlägget jag lova att skriva efter att jag hade varit på BVC..
Allt gick jättebra och han växer så det knakar lilla Benjamin. Jag gissa ju på att han skulle väga 3800 gram och skulle vara 53,5cm och jag var jävligt nära kan jag säga. Benjamin väger idag 3900 gram och är 52,6 cm. oj oj oj :)
Min lilla plutt börjar bli stor nu ..
         


    Toni
    

Det är bra:)

    
    2008-12-30 @ 15:29:58                    
URL: http://lappalainenonline.blogg.se/
         


    Becka
    

Jag tycker du gott kan göra så! Någon gång skadar ju inte!

    
    2008-12-30 @ 18:04:42                    
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
         


    Hanna
    

klart du ska dricka om du vill det :) är ju bara bra att ersättning finns. Får jag ge dig ett tips?



Ge honom ersättning hela dagen efter också, så är du säker på att han inte får i sig nå alkohol. :) Bara en tanke.



Min Wlma äter bara ersättning sen 2 månader tillbaka, hade till slut inte mjlk så det räckte + att jag hade sånna fruktansvärda sår. Bara rann blod. Hujja!

    
    2008-12-30 @ 20:37:40                    
URL: http://wildbee.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..