Grillparty hos Sandra

.....2009-04-26 | 23:04:09
Igår var vi på grillparty hemma hos Sandra och Johannes. Vilket var väldigt roligt. Tror vi var 13 st sammanlagt , bara en massa mammor och pappor. Hade jättetrevligt. Börja kvällen med att vi kom dit kl 5 och satte igång grillarna direkt när alla hade kommit . Gott som sjutton var det . Jag och Jimmy grilla flintastek. Sen bjöd även Sandra på potatisgratäng och majskolvar. Vi hade jättetrevligt igår. Skönt att komma ut lite och träffa andra människor. Hoppas bara jag håller kontakten med dom när jag flyttat till Norrköping. För jag kommer ju åka hit och hälsa på ibland efersom vi måste ju ändå göra det för att Benjamin ska få träffa sin farmor och farfar. Kvällen blev lyckad och vi drack en massa öl och cider. Dock blev det inte så mkt och tur var väl det. Usch , hatar att dricka mig kalasfull. Det jag drack räckte verkligen för jag blev varken full eller var nykter. Utan jag blev lagom berusad.
Tack för en underbar kväll tjejer och killar . Det får vi göra om tycker jag .

Idag fick vi sovmorgon. Benjamin sov ju hos farmor och farfar inatt, så jag och JImmy fick verkligen sova ut inatt. Gick inte upp förrän kl var 1 på dagen. Guuuuuud så skönt . Men vi sakna ju våran lilla Benjamin , och man vakna ju automatiskt inatt och trodde att Benjamin var här hemma . Efter vi gått upp och gjort oss iordning så gick vi bort till svärmor och svärfar , där dom bjöd på mat idag . Hämta ju Benjamin och så åkte vi vidare in till stan. Stanna på Bikedagarna , men tyvärr så kom vi dit precis när det var slut. Åkte vidare hem till Pierre, för det var kalas där idag. Pierre fyller 28 år idag . Grattis . Så blev en massa fika och trevligt sällskap där ett tag . Spela lite playstation 3 . Jag ägde alla på RALLY . Grabbarna tyckte jag var duktig hihi. Jag gillar bilspel.

Imorn blir det att Simma med Amelie. Blev ju inget i Torsdags så vi ligger efter med 1 gg nu . Så får ta igen det imorn . Vem vet då kanske vi får ta och simma 2 km istället för 1 km som vi skulle simmat i torsdags haha. Får se hur det går. Ska bli skönt iaf att få simma lite. Måste ju bli av med magen snart . Usch











Mer bilder finns på min bilddagbok
Benjamiinsmamma




         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..