Uppe med tuppen.

.....2009-08-18 | 08:02:54
Jaa, idag är jag uppe med tuppen. Ska vara hos tandläkaren kl 9. Se hur det går. Hoppas det går bra. Ska bara göra en undersökning så att jag kan få en kostnadsförslag, så jag kan fixa allt sen. Bara jag vet vad de kommer att kosta. Inge roligt att ha problem med i munnen. Igår kom Josefine förbi en sväng. Var på Willys och handla lite , sen satt vi hela kvällen och spela Yatzy.. Riktigt trevlligt. Idag vet jag inte vad som händer , får se
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..