26 December 2009

.....2009-12-26 | 22:57:24
Julen har varit helt fantastisk. Firade jul hemma hos mamma och mina bröder. Jättetrevligt , god mat .
Tomten kom till och med till oss. Det trodde vi faktiskt inte. Men vi gjorde ju det mest för Benjamins skull. Jag trodde han skulle vara livrädd för tomten haha. men han tyckte det var jättekul.
så hela dagen spendera vi hemma hos mammsen. Benjamin fick jättefina julklappar. han blev verkligen nöjd och glad över sina presenter.

Idag är även min sista dag att vara mammaledig :( Tycker det känns fördjävlit rent ut sagt. Så på måndag ska jag till ams och skriva in mig igen. Usch känner att jag inte riktigt är redo än. Vill fortfarande vara hemma med min älskade son. Men får hoppas att ja ändå får gå hemma ett tag till. Man vet ju hur ams är haha.

Laddar upp bilder på Benjamins julklappar :)




         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..