30 December 2009

.....2009-12-30 | 23:50:10
Då närmar vi oss 2010. Bara en dag kvar.. Vart har detta året tagit vägen ?
Blir att fira Nyår i Trollhättan i år igen. Ska bli trevligt. Denna gång blir det nog att fira med Jimmys bror . Vet inte vad vi ska hitta på än. Sånt som märkt.
Idag har vi varit ute på stan hela dagen. Åkte kl 11 hemifrån o var inte hemma förrän vid 6 på kvällen.
Jimmys pappa köpte en ny tv, jag titta efter en vagn m.m har hittat en nu som jag troligtvis ska köpa . Ska bara kolla en extra gång till vad det fanns för färger. Vill ju ha en naturlig färg . Blir att åka och köpa den i helgen tror ja. Ska bli skönt med en annan vagn och en vagn som jag alltid velat haft. Benjamin kommer sitta så skönt i den hehe.

Har även färgat håret idag. Orka inte vara blond längre.. Sånt jobb med håret när man är blond. Bättre att vara mörkhårig. Så nu är jag typ röd-lila i håret . Blev rätt snyggt faktiskt ..

Men nu ska jag göra en sista grej , sen ska jag sova..

Ha en riktig trevlig nyårsafton allihopa :) Och ett GOTT NYTT ÅR om jag inte hinner uppdatera imorgon
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..