Fettisdag !

.....2009-02-24 | 13:20:39
Idag är det Fettisdag och det innebär att man ska svulla en massa semlor .. Naevars , man är väl inte tvungen till att göra det , men det är en tradition. Min kära pojkvän åkte precis iväg för att köpa hem ett par semlor. Dom hade billigt på ett ställe där dom bara kosta 10 kr st. Så han kommer väl hem med en massa semlor hihi. Gott ska det bli iaf .
Idag kommer Marie hit , och Kristina kanske även skulle komma upp en sväng. Får se vad vi hittar på för roligt.
Måste städa lite med innan dom kommer för det ser ut som en riktig svinstia här nu kan jag lova . Usch.

Imorgon är det min och Jimmys 2års dag . Och det ska vi fira. Det är min gång att bestämma vad vi ska hitta på. Så vi får väl se vad jag hittar på för bus. Vi ska troligtvis bowla med Amelie och Stefan på kvällen iaf :
Men måste ju även se hur mkt pengar som blir över , för denna månad är det en j'vla massa räkningar. BLÄÄÄ

         


    J O S E F I N E
    

hej, är det du som har kommenterat min blogg under bloggdesign? bloggadressen var felstavad eller något, för det fanns inget j med i benjamin :p kram

    
    2009-02-24 @ 13:57:39                    
URL: http://pinkspot.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..