Söndag 22 Februari 2009

.....2009-02-22 | 22:09:24
Fan vad seg bloggen har varit idag , varför?

Idag har vi inte gjort så mycket .Benjamin har inte sovit så jättebra inatt utan har varit vaken ganska mkt så jag har inte fått så mkt sömn. Så imorse så var Jimmy snäll och tog Benjamin så jag kunde få sova ett par timmar. Tror klockan var 9 eller 10 när Jimmy tog honom . Jag somna om och när jag vakna var klockan redan 1 . Så det var skönt måste jag säga. Önska att Jimmy kunde göra så lite oftare så jag får ordentligt med sömn, eftersom det är jag som får ta hand om Benjamin på natten. Efter jag vaknat gick jag upp och käka frukost. Jimmy gick bort till sina föräldrar och jag ville ju inte sitta hemma själv så ja tog med mig Benjamin ner till Kristina och Kristoffer en stund . Dom har ju varit hos oss nu ett par dagar så nu kände jag att det var dax för mig att gå ner till dom .

Nu sitter vi och tittar på Beck - Advokaten , visst vi har sett den filmen , men finns ju fan inte ett skit att se på tvn ikväll.
Benjamin har inte sovit så mkt idag på dagen , så han ligger nu och sover som en stock och har gjort det sen klockan var typ halv 8. Så han kommer inte isäng kl 10 ikväll som ja brukar lägga  honom för natten . Så ikväll får han lägga sig lite senare , för nu lär han ju inte sova för natten iaf tror inte jag.

Imorrn ska Jimmy till skolan ,men jag funderar på att åka in till stan imorn jag med och hitta på nått...Så är det någon som vill ta en fika eller bara ta en promenad , så säg bara till:) Alltid kul med lite sällskap.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..