24 Januari 2009

.....2009-01-24 | 16:17:30
Idag är det lördag och det betyder att lilla Benjamin blir hela 7 veckor idag:) Och det har vi firat genom att bada i badhuset som svärmor hyrde idag. I början när han kom i vattnet så var han lite grinig, men det var mest för att han precis hade sovit och ville ha mat .Så fick gå upp med honom igen för att ge honom mat. Men sen hoppa vi i vattnet igen och då njöt han verkligen. Fattar inte att barn kan älska att bada :) Benjamin gör det iaf.. Jag vågade inte bada först eftersom man inte får bada på 7 veckor ,och eftersom det var ju klor i vattnet oxå.MEn hoppa iaf . VErka inte vara några problem alls. Så nu äntligen har dom 7 veckorna gått och jag får göra det som jag inte har fått göra.Alltså bada och ha sex :) Så vem vet , är Jimmy riktigt snäll idag så kanske det blir lite mys haha:) Men min lilla Jimmy är ju lite sjuk. Hela dagen igår hade han feber och låg och frös. Han känner sig lite bättre idag,men han valde att stanna hemma nu medans ja är hos svärmor. Måste ju betala lite räkningar och så ska jag hjälpa Jimmy att söka lite jobb.
Nu är det bara några dagar kvar sen åker vi till Norrköping :) Yippi. Jimmy fick ledigt så han följer antagligen med.
Tänkte bjuda på några bilder från badhuset :)

TITTA OCH NJUT !



         


    ullis
    

Välkommen till våran lilla stad. Så söt han är din son i badet.

MVH Ullis

    
    2009-01-24 @ 21:12:34               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..