Bloggdesign

.....2009-01-31 | 00:33:10
Nu har jag fått mig en ny bloggdesig igen. Och denna tänker jag ha nu. Blev jävligt nöjd med den , då den inte ser ut som alla andra jävla bloggar , utan den lite unik . Det var en tjej som heter Emelie som har gjort den . Hur duktig tjej som helst. Och om några dagar kommer jag även att börja tjäna pengar på min blogg tack vare Emelie . Hur bra är inte det då? Så nu kommer jag nog att blogga lite mer än vad jag har gjort förut.

Tack ännu en gång Emelie för den fina designen och all tid du har lagt ner .
         


    anna
    

fin design!!

    
    2009-01-31 @ 08:41:25               
         


    jessica
    

fin det blev

    
    2009-01-31 @ 10:03:07               
         


    Amelie
    

Den va skitsnygg!

    
    2009-02-01 @ 14:41:34                    
URL: http://elefteria.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..