26 Juli 2009

.....2009-07-26 | 23:18:50
Idag har min kära mor varit här på besök och busat med Benjamin . Vi gick ut i lekparken och gunga lite. Sen traska vi vidare till hageby centrum och handla lite .. Blev lite fika att ta med hem. Så morsan bjöd på fika..Alltid lika trevligt när mamma kommer på besök.. Imorn ska jag traska ner till stan om det där intyget kommer som jag ska lämna in till Försäkringskassan så vi får vårat bostadsbidrag någon gång. Alltid är det nånting som fattas. Ska även försöka lämna in ansökan till Fök om pappret från skatteverket kommer imorn oxå.  Annars idag har det inte hänt nånting ..

Benjamin har nu 2 tänder , och han ska bitas hela tiden. Dumma unge :P Det gör skitont  nu när han har tänder.
Och snart är min plutt redan 8 månader. Vart tar tiden vägen igentligen. Helt sjukt. Bara 4 månader kvar tills han blir 1 år . Oj oj oj vilket kalas vi ska ha då :) Mamma lilla älskling ..

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..