Vårdcentralen.

.....2009-07-30 | 17:23:56
Idag har ju inte jag varit hemma på hela dagen , utan har varit ute i Lindö. JImmy ringer till mig vid 9 tiden och säger att Benjamin har ramlat. Shit tänkte jag. JImmy sa att han blödde massa från munnen. Så jag sa åt Jimmy att gå ner till Vårdcentralen för att kolla så han inte fått hjärnskakning eller nått. Ringde tillbaka till honom och allt hade gått bra . Det var inga problem med vår lilla kille. Han har bara fått en ordentlig fläskläpp och strängen som är under överläppen hade tyligen gått av . Men dom på vårdcentralen sa att han klarar sig bra utan den lilla strängen :)
Men varför ska allting hända när man inte är hemma? Jämt .

Nu är man hemma iaf  efter en lång dag ..
Allt har gått jättebra och det har varit jättekul.
Hoppas ja får göra detta igen.

Nu ska vi gå och köpa kattsand haha ..
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..