Talangjakt

.....2009-05-23 | 18:45:26
Idag har vi varit på Överby nästan hela dagen. Det var bland annat bilutställning och talangjakt. Bilarna var riktigt fina . Dom stod och visa upp ljud i bilen. Riktigt mycket bas måste jag säga. Sen var det talangjakt , 8 deltagare som sjöng och ja hitta mina favoriter direkt. Ena tjejen var med i Lilla melodifestivalen förra året. Dom var riktigt bra. Så jag hejjar på dom och hoppas dom vinner hela tävlingen.  Var med Rolf och Pischa, så nu är dom här hemma hos oss . Och vi har precis gjort mat. Pischa bjöd på lite thai mat. Blev kyckling och ris. Hur gott som helst. Synd att man inte kan göra sånt själv. Jag är riktigt dålig på att laga mat haha. Så dom ska väl stanna här ett tag . Sen blir det att kolla på Robinson ikväll.

Bjuder på filmklipp på mina favoriter Jonna och Jasmine . Heja Tjejer

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..