091114

.....2009-11-14 | 23:19:49
Jimmys päron kom igår kväll, så det blev att titta på IDOL som vanligt . Det blev Eddie som fick lämna täclingen denna vecka. Tyckte det var bra för jag tyckte inte hon var så bra faktiskt..
Idag har vi varit ute på en tur i Norrköping. Börja med att åka till klocket till en loppmarknad som var där .Men hitta tyvärr inget roligt. Åkte sedan ut till Maxi , gick in i djuraffören först. Jimmys pappa ville kolla på fiskarna där.. Jimmy och hans pappa har sånt fiskintresse så det finns inte haha. Blir tokig av alla jävla akvarium vi har här hemma nu.. Och ännu mer ska Jimmy ha säger han.. USCH.
Åkte sedan ner til Media Markt.. Jag och Britt gick in på tygvaruhuset och kika medans grabbarna gick in på Media markt.. Men hitta inget där heller även fast dom hade 50 % eftersom dom ska gå i konkurs.. Gick vidare in på TOY´SRUS eller hur det stavas haha.. Titta på lite leksaker till Benjamim som ja vill köpa tills han fyller år och till julklapp. Varför ska leksaker vara så förbannat dyrt. Benjamin är ju helt galen i RORRI och dom leksakerna är ju skitdyra. En liten bil kostar nästan 300 kr .. Så får se om de blir nått sånt jag köper till honom. Är ju inte miljonär direkt haha.. Sedan åkte vi vidare til Rusta och till Bolagret .. Fan hitta en sån jävla snygg jacka på RUSTA , vill bara ha den jackan. Får se om vi får sålt vagnen så ska jag köpa den eller så ska jag fråga mammsen om ja kan få den i Julklapp. Och sen väl inne på Bolagret så fick man nästan panik, fy fan vad fina saker dom hade där .. Massa fint inredning.. Ja sa till Jimmy , att om vi vinner ett par mikjoner så ska ja dit och shoppa. de kan jag lova haha.
Det bara klia i fingrarna på mig .. Ohhhh

Ikväll nu har vi kollat på Dansbandskampen och ätit morötter med dipp.

Just det glömde ju ...
Igår när svärföräldrarna kom så hade dom med sig en jättefin taklampa och balkongmöbler .. Tack :)


         


    Johanna
    

Haha, din karl låter som min när det gäller fiskintresset! Han planerar att ha en HEL källare full av fisk när vi bor i hus!! Förstår inte vad det är som är sååå kul med fisk? :)

    
    2009-11-15 @ 11:29:32                    
URL: http://[email protected]
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..