091123

.....2009-11-23 | 22:58:57
Då är det måndag igen och en ny vecka.. Nu kan jag snart räkna ner till Benjamins 1års dag :) Jag bara längtar.. Har suttit och kollat på en tjej som gör egna tårtor och har tagit kontakt med henn ifall hon kanske kan göra nån skoj tårta . Hade velat haft nått riktigt fint . Man fyller ju bara 1 år en gång i livet haha. Så får se när hon hör av sig .
Igår var vi på stan och titta på IDOL som kom till stan.. Tyvärr kom ju inte dom man ville se. Dom som var här var Reza,Camilla, Eddie , Rabih och Niklas. Men dom var riktigt duktiga.  Jag kom även med en snutt på tv. Tv4 stod ju och filma lite haha. PINSAMT. Efter uppträdandet och det , så hade de olika sponsorerna lite tåävlingar m.m
Jag var med i en tävling som Läkerol hade.. Och så vann jag :) Jag brukar aldrig ha tur när det gäller större tävlingar så. Men jag vann IDOLS KARAOKE spel ... Riktigt najs. Men tyvärr ska jag nog inte behålla det , för det är inte riktigt min grej de där. Gillar hellre singstar och lips :) Så får se om det är någon som är intresserad av det..
Man fick även lite andra godsaker . En påse med massa olika läkerol askar och tuggummin m.m

I lördags var vi hos mamma hela dagen och fira henne samt Benjamin. För min kusin från Vimmerby kom.
Så äntligen fick jag träffa lilla Thilde.. Helt underbart att få snosa bebis igen.. Är så grymt sugen på en till.
Så får väl se . Vill ju helst vänta ett bra tag till. Men man vet ju aldrig vad som händer.. Kanske Benjamin får ett syskon snart. Hade varit roligt iaf .

Imorn blir det nog att gå till öppna förskolan. har inte varit där på länge nu. Benjamin behöver leka av sig lite. Han har inte träffat så många nu de senaste.






         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..