Mamma och pappa

.....2009-11-25 | 10:58:12
Gud vad duktig han är nu min son. Nu säger han mamma och pappa :)
Inte för att jag tror att han fattar själv att han säger det , men det låter så roligt när han säger det. Det är mest mammma han får fram. Han kan sitte jättelänge och bara säga mamma mamma mamma hihi.

Idag kommer mammi hit på besök. Ska börja julpynta lite smått och så ska vi även baka lite tills Benjamins födelsedag. Det är bara 11 dagar kvar . Vart tar tiden vägen. Jag hoppas det blir en lyckad födelsedag iaf.


Vi ska troligtvis åka till Trollhättan oxå efter Benjamin fyllt år. Och då blir det kanske ULLARED och så kanske vi skulle åka till Lisseberg och gå på julgrejen där. Har aldrig varit där vid denna årstid , och jag har sett bilder och det är sååå fint . Så mysigt.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..