Nelly High Heels Party

.....2009-11-21 | 12:21:09
Japp , igår var det efterlängtade partyt på Otten som jag och Sofia hade längtat så mkt till..
Var där redan vid halv 7 och ställde oss i kö för att bli dom 99 första som skulle få ett par skor.
När vi kom ner så var det redan kö. Det var ca 30 pers före oss i kön.. Det var flera st som gick runt och räkna personerna hela tiden haha. Och där vi stod så var vi typ 45 . Så vi hade ju tur och blev dom 99 första.
Väl när vi kom in så fick vi en goodiebag , en lapp att skriva i vilka skor vi ville ha samt storlek. Fick även 2 drinkbiljetter att hämta ut i baren. Underbart goda drinkar var det.. Uppe på dansgolvet hade dom ställt upp massor av skor , så det vara bara att gå runt där och välja ut vilka skor vi ville ha .. Hitta ett par jättesnygga skor jag tog. Så nu längtar jag tills dom kommer hem på posten. Efter det lilla minglet av skor hade dom utlottning på LG nya mobiltelefon. Tyvärr blev varken jag eller sofia någon lycklig vinnare. Men det var hur kul som helst iaf.
Vi stod alltså i kö i 2½ timme , tur att vi kunde underhålla oss lite med musik och trevliga tjejer somvi stod och snacka med som stod både framför och bakom oss. Blev även lite catfight i kön haha. Jag gick ur kön för jag var tvungen att gå och kissa, och när jag kommer tillbaka så blev det värdlens liv och alla bara skrek " trängs inte " haha. Jävla fjollor rent ut sagt. Jag hade stått där betydligt längre än vad dom bakom oss.. Så nästa gång jag skulle gå och kissa så ställde jag mig utanför kön och skrek " JAG GÅR OCH KISSAR NU " och alla bara skratta :)
Och så var det en tjej som kom fram till oss och sa att nästa gång nån skulle gå så skulle vi ta kort så vi kunde bevisa att vi hade stått i kön.. Haha vad e det fär sätt då.. Det ska man väl fan inte behöva göra.. Är man så desperat av ett par skor eller , det var massa som trängde sig framför oss oxå, men vi sket i det ..Vi visste ju att vi skulle komma in iaf .. Men men ..
Det blev en lyckad kväll iaf .

Vid 11 tiden skulle vi gå vidare till Palace , så Jimmy kom ner oxå. Men hann inte in på palace medans det var gratis inträde. Så vi gick till en annan pub och satte oss och tog en varsin öl.. Efter det gick vi till MC donalds och tog en hamburgare och sen blev det att åka hem..

Kommer lägga upp en bild på skorna som jag fick när dom har kommit hem på posten. Men slänger in en bild på det jag fick i goodiebagen iaf.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..