Nu är han vacinerad :)

.....2009-11-24 | 21:03:51
Idag var vi och vacinerade Benjamin.. Trots att jag har varit emot det nu ända sen de kom att man skulle vacinera dom små barnen.. Vet inte vad det var som fick mig att ändra mig .. Men tyckte väl helt enkelt att det är lika bra . Med tanke på att han kanske ska börja dagis och sånt snart + att vi är ute och träffar folk ganska mkt.
Men det gick hur bra som helst. Visst han blev lite ledsen i några sekunder men sen gick det över.. Så nu är det skönt att det äntligen är gjort. Nu är det bara vi kvar, men jag har fortf inte bestämt mig om jag ska ta sprutan eller inte. Jimmy ska iaf ta den säger han . Men ja är fortf emot det , men ja vill ju samtidigt inte åka på den där jävla influensan. Så får se hur jag gör. Vi får inte ta den förrän nästa vecka iaf så har tills dess att tänka .

         


    Erika & Hampus
    

Jag har redan fått sprutan, fick den samtidigt med Hampus... känns bra!

Var också emot det från början, men vill ju inte att han ska få "svinis" och dö å så fanns de ett vaccin som ger skydd... nej, skulle adrig förlåta mig.

Kram

    
    2009-11-24 @ 23:07:05                    
URL: http://hampessmamma.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..