Vagn säljes !

.....2009-11-16 | 13:03:24
Säljer som sagt min älskade Carena Swing nu. Pga att jag ska köpa en annan lite smidigare .
De enda som är fel på den är att det är att det är ett pyttelitet hål i plastet där man har fötterna. Annars är det inget störred fel på vagnen.. Den är inte ens 1år..Och den fungerar alldeles utmärkt..

Så är någon intresserad så hör gärna av er.. Den ligger ute på blocket oxå.

Vill ha 900 för den ..

 

         


    Kevins mamma
    

Ny desgine igen ser jag, va fin :)

Skulle också vilja ha en, börjar bli trött på min!!

    
    2009-11-16 @ 15:27:16                    
URL: http://mammasofia.blogg.se/
         


    Linda
    

Oj, den vagnen var ju jättefin. Vi behöver en ny vagn till Alicia. Vart har du köpt den och vad kostade den ny??. Jag är inte så mycket för trehjuling men den var jättefin



Kanske köper den av dig.

    
    2009-11-17 @ 20:27:04                    
URL: http://adnile.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..