17 September 2009

.....2009-09-17 | 22:04:53
Denna dag har jag tillbringat tillsamans med min älskade Anna. Känns som det var evigheter sen vi var med varann. Sist jag träffa henne var i Juni på hennes student. Så det är ju alltså 3 månader sen.. Vart tar tiden vägen igentlige. Jag fattar verkligen inte.  Tiden bara rinner iväg.. När Anna väl hade kommit hit , så satt vi här hemma och nörda oss lite ett tag och vänta på att våra pengar skulle komma in på kontot .. När dom hade gjort det , knalla vi bort till nya Netto butiken som hade invigning idag här i Hageby. Köpte min efterlängtade hylla som det var extrapris på idag. VBlev riktigt nöjd med den.. Och den fick äran att stå inne i badrummet :) Efter vi varit på Netto så gick vi vidare till Hageby centrum och handla mat. Anna stanna ju kvar över middagen oxå , så hon fick bestämma vad vi skulle äta.. Fick äta något nytt idag. Och det var riktigt gott. Har tyvärr inget namn på det.. Men i botten var det philadelphia och creme fraische. ÖVer det var det köttfärssås med tacokrydda i.. Och över det var det massa riven ost. Och så in me det i ugnen i typ 20 min.. och det var hur gott som helst. Hade lite sallad till och taco chips. Så nu fick vi en ny ide om en ny maträtt. Vi behöver verkligen komma på nytt att äta. Vi kanske har 7-8 maträtter som vi bara äter hela  tiden.. Vill testa på nya saker. Men kommer aldrig på något att göra haha. Kom gärna med förslag på god mat.. Skulle vara riktigt kul. Gärna nyttig mat oxå då jag vill gå ner i vikt haha.

         


    Lily [ L i n d a . B l o m ]
    

Svar: Redan svarat på de i ett annat inlägg : ) Vitamin well skickade dom till mig : )

    
    2009-09-17 @ 23:29:18                    
URL: http://lindablom.se
         


    Nettan
    

På Panduro har jag köpt dom! :o)

    
    2009-09-18 @ 08:23:55                    
URL: http://hasselby.blogg.se/
         


    Michis & Leon
    

Råkade skicka från fel bloggadress, det var jag som skrev att dom kom från panduro! Bokstäverna alltså, hehe. :o)

    
    2009-09-18 @ 08:25:55                    
URL: http://michaelaslife.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..