23 September

.....2009-09-23 | 21:30:10
Idag har det inte hänt alltför mycket. Har varit iväg en sväng och handlat på Willys , det sista som behövdes till Benjamin. Blöjor , välling , mat m.m Så nu klarar han sig nog haha. Bytte även välling nu så ska byta tillbaka till Semper igen för jag tror att det är Nestles välling som gör att Benjamin är så hård i magen. Han har haft problem både idag och igår. Så vi har ju liksom fått hjälpa honom så han får ut bajset. Tycker så synd om min lilla plutt.
Skulle ha träffat Anna idag , men blve tyvärr inget. Och så nu ikväll skulle Josefine komma på besök. Men blev inget det heller. Vi skulle träffas imorgon istället. För jag måste ändå till stan och lämna in massa papper.. Så det blir gjort. Känns onödigt att lämna in papper denna månad, men jag gör det iaf ..
Nästa helg åker vi till Trollhättan för att gå på Amandas dop. Ska bli skönt att komma bort lite igen. Men blir inte borta så länge denna gång. Hoppas bara svärföräldrarna fixar en bilbarnstol för den vi har kan inte Benjamin ha längre. Så det är dax att köpa en ny.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..