Söndag 27 September

.....2009-09-27 | 19:44:37
Söndag igen då ! Idag har det blivit en lite städdag.
Benjamin är fortfarande sjuk och till och med jag och Jimmy börjar känna oss lite hängiga. Hoppas verkligen inte att vi oxå blir sjuka .. Förkyld är det värsta som finns på denna jord haha.
Laga god mat idag med .. Fick bli stekt potatis kött och sås :) Det var mumma .Och annars har vi vara fördrivit tiden och nu väntar jag på att säsongstarten av PLAYA DE SOL ska börja. Känns som det var evigheter sen det gick på tv.. Det värsta är att Ensam mamma söker är samtidigt , så jag får väl välja vilket jag ska kolla på .. Ensam mamma söker på kan ja ju faktiskt titta på internet sen senare ikväll efter det har varit..
Men nu innan det börjar ska jag kolla på RIVERSIDE dom avsnitten som jag har missat..
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..