18 februari 2010

.....2010-02-18 | 23:25:52
Ligger här i sängen bredvid min lilla sjukling. Det är hans tur att bli sjuk nu. Benjamin börjar oxå bli sjuk. Snorig och dan. Men de är väl bacilerna från dagis haha. Det är massa barn på dagis som blivit sjuka nu. Idag hade de bara varit benjamin och någon till från hans grupp där. Så har bestämt att benjamin får vara hemma imorgon från dagis. Så han inte åker på något mer skit. Bättre han blir frisk och orkar hela nästa vecka istället. Idag har jag varit på stan med anna. Va ett tag sen ja träffa henne nu. Gick och käka och titta runt lite. Imorgon kanske ja ska följa med anna till linköping. Det kan bli skoj. Men inget helt bestämt än. Nej nu ska jag sova. Godnatt
         


    aalice
    

hih :)

jo kanske, bara det att det är så många som har bett om ny design och så, jag vet inte riktigt isåfall när det blir, men jag kan höra av mig. puss

    
    2010-02-21 @ 12:54:05                    
URL: http://lovelya.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..