21 Januari 2010

.....2010-01-21 | 23:25:26
Denna dag har gått väldigt långsamt . Dagen börja med iaf att jag fick sovmorgon för en gångs skull. Jimmy gick upp med Benjamin imorse. Så jag fick sova. Men vakna vid 10 och kunde inte sova mer, så det var ju bara att gå upp ..
Hela förmiddagen spenderades här hemma. Busa med Benjamin och plocka undan lite.
Sen bestämde vi oss för att gå ut och ta en promenad. Så satt Benjamin i pulkan och gick iväg till Hc. Passa på att hämta ut mitt paket som hade kommit från HM. I paketet var den efterlängtade skjortan som jag beställde till Benjamin som han ska ha på sig när Emma ska fota oss . Eller det är Benjamin och Jasmine som troligtvis ska fotas.
Och i paketet låg även lite accecoarer (Stavning) till mig :)

Morgondagen har vi inget planerat . Så om någon vill hitta på nått så hojta till vettja :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..