17 mars 2010

.....2010-03-17 | 22:42:57
Då är man hemma i Norrköping igen :) Resa hem gick jättebra. Dock är ju Benjamin lite jobbig som inte vill sitta still. Men det vill väl inga ungar i den där åldern . Vi var nära på att inte hinna med tåget.. Skulle käka innan vi skulle åka , vi tänkte " vi hinner äta innan tåget går " men det var precis på gränsen . Kom 10 minuter innan tåget gick. Och från det stället vi käka på till tågstationen tog det 5 minuter haha. Och det var en bra bit.. Så vi stressa ihjäl oss. Hann ju inte ens smälta maten knappt. Men maten var riktigt god iaf . Det blev kokt potatis , kycklingfile och championsås .

Nu känns det skönt att vara hemma igen , och att äntligen få sova i min egen säng. Har fått så himmla ont i ryggen av den där bäddsoffan vi har sovit i medans vi varit där. Den är verkligen stenhård. Men har ju lite problem med ryggen sen innan , har funderat på att gå till en läkare , men aldrig kommit till kritan. Men nu ska jag nog fasiken göra det.

Imorgon tänkte jag lägga upp lite mer bilder. Nu orkar jag inte . Är helt slut i kroppen och ska strax lägga mig ..

Benjamin ska troligtvis till dagis imorgon. Blir även att gå till stan en sväng och kolla på en jacka till honom .
         


    bitte
    

Hej har en tävling på min blogg där jag tävlar ut skönhetsprodukter.



Delta gärna om du vill

http://www.lovemercury.se//2010/march/tavlingsdax.html#comment

    
    2010-03-18 @ 13:27:45                    
URL: http://www.lovemercury.se
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..