19 mars 2010

.....2010-03-19 | 22:37:47
Idag har jag tillbringat nästan hela dagen på stan. Åkte ner och mötte pernilla och lilla wilma vid 10 tiden. Gick på stan med henne. Köpte lite kläder till benjamin. Hitta 2 par byxor på rea som ja köpte. Byxor är något han verkligen behöver som han inte alls har mycket av. Han växer ur byxorna så fort. Förstår inte varför haha. Och pernilla köpte lite kläder åt hennes tös oxå såklart. Och när vi väl gick på stan så blev benjamin jätte ledsen helt plötsligt. Han satt i vagnen och åt en riskaka och när den var uppåten så blev han jätte ledsen . Och det va sånt gråt jag inte har hört förut. Han grät konstant i nästan en halvtimme. Ingenting hjälpte och samtidigt va han övertrött. Efter en stund börja han hosta så han spydde till slut. Jag tänkte va fan ska han bli sjuk nu. Det vill ja inte. Sen såg ja att tog sig i munnen samtidigt som han grät och då förstod ja att de va tänderna som spöka. Han håller på och få sina hörn tänder nu. Och såg att ena där uppe hade spruckit igenom. Så fick springa in på apoteket och köpa storpiller . Fick springa på toa och ge honom en sån så de skulle dämpa smärtan. Och efter bara en liten stund så blev han genast lugn igen och somna sedan som en stock. Det va alltså nära på att ja åkte upp till akuten om ja inte hade fattat att de va tänderna. Blev jätte rädd. Sedan vid 12tiden mötte jag upp sofia och gick en sväng med henne för att redan skulle vi möta upp josefine. Tog en fika så länge vi vänta. Gick en runda på stan igen och sedan va ja så trött så vi åkte hem. Och nu ikväll har jag bara slappat typ. Tyvärr lite tråkiga saker har hänt under kvällen oxå men men. Imorgon ska ja kanske träffa sofia och josefine. Ska bli riktigt trevligt. Få umgås med dom och kanske få prata av sig lite. Tror de behovs just nu.
         


    Lily [ L i n d a . B l o m ]
    

Svar: Jag fotar manuellt : )

    
    2010-03-20 @ 09:28:21                    
URL: http://lindablom.se
         


    Lily [ L i n d a . B l o m ]
    

*Svar: Nej : ) Jag ställer in ISO, vitbalans o.s.v. manuellt beroende på vart och när/ljus jag fotar : )

    
    2010-03-20 @ 16:54:12                    
URL: http://lindablom.se
         


    emelie
    

Självklart! Jag skickar hem inbjudan till dig!

    
    2010-03-21 @ 22:32:18                    
URL: http://pemme.blogg.se/
         


    emelie
    

Då blir det perfekt party till din födelsedag ;)

    
    2010-03-22 @ 10:49:09                    
URL: http://pemme.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..