Rösta :)

.....2010-03-29 | 19:46:44
Gå in och rösta på min bikini.
Är med och tävlar på Nellys hemsida , där man kan designa sin egen bikini..

Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!

         


    Emma Roodla - Foto m.m.
    

Åhh va snällt :)! jaa men jag har eventuellt en kompis som ska med, men annars får du gärna va med och hjälpa till :)! Ska kolla upp de så hör jag av mig!

    
    2010-03-31 @ 18:00:48                    
URL: http://babiidarling.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..