12 Maj 2010

.....2010-05-12 | 08:10:55
Idag börjar mitt nya liv. Idag ska jag äntligen köra mitt första träningspass efter denna förkylning. Nu måste jag komma igång på riktigt. Så nu när jag har lämnat lilleman på dagis så ska ja åka ner och köra ett CORE pass . Hoppas att det går bra. Var ju och köpte sport Bh och tränigsbyxor igår. Nu är det bara skorna som fattas , men får ta ett par andra skor så länge. Jag hoppas på att kunna gå ner lite i vikt nu. Ska även börjar promenera .

         


    Cissi
    

Ärligt talat Emma, att du ens bryr dig om sånna kommentarer? Varför ska du hålla på och förklara dig ang DITT barn, de är väl upp till dig och Benjamin hur mycket eller lite han använder napp, inte någon annan som ska lägga sig i. Bella är över två och har napp, även på dagen, och de får hon så mycket hon vill!

    
    2010-05-12 @ 09:23:42                    
URL: http://drakunge.blogg.se/
         


    Karin
    

åh vad roligt!:D enklas är om du köper biljetten nere på lustboden i stan:)

    
    2010-05-12 @ 13:51:29                    
URL: http://kajjan.blogg.se/
         


    carro
    

Ja skrev aldrig någon kommentar och ifråga satte varför han hade napp. Utan min kommentar skrev ja för att du skrev först att du tyckte det var roligt att han hade börjat med natt och sen när du hade fått massa kommenatrer av andra så ändra du på det och skrev att du inte tyckte det.. därför skrev ja en koommentar.

Och varför ska ja behöva skriva namn blir väl inte mindre missförstånd av det..?!

    
    2010-05-13 @ 09:39:15               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..