16 Maj 2010

.....2010-05-16 | 21:52:59
Då var det återigen söndag. Vart har denna helg tagit vägen igentligen. Svärföräldrarna kom hit i torsdags och åkte hem idag . Dessa dagar har bara sprungit förbi känns det som. Igår var vi iaf på badhuset, det älska min lilla grabb. Är det nått han tycker är roligt så är det att bada .. Helt tokig blir han. 
I fredags var vi en sväng ute på maxi och kika lite. Var ju lite skoj för barn där ute. Fiskdam , ansiktsmålning och sen hade även alla butiker lite rea .. Hitta dock inget roligt.
Denna kväll har jag spenderat med min vän Erika. Har suttit inne hos henne och spelat bingolotto haha. Var evigheter sen jag spela . Men idag hade ja ju iaf tur ... Vann 100 kr huhuu. Inte mkt , men nått iaf. Hade ju hoppats på en resa haha. Men de lär aldrig hända att man vinner nått så stort . Bara dom äldre som vinner hela tiden .
Imorgon blir det att träffa jobbcoachen igen och även göra massa andra ärenden .
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..