5 Maj 2010 " Detta kan inte vara möjligt "

.....2010-05-05 | 14:59:33
Dagen börja med att Jimmy försov sig till jobbet. Jag och Benjamin gick då oxå upp . KLockan var strax innan 8. Gick upp och åt lite frukost. Sen slappa vi för det mesta. Jag satte mig vid datorn och skulle kolla mitt konto eftersom vi skulle handla lite idag. Märker då att de har dagtis en jävla massa pengar från mitt konto och typ nästan ingenting kvar. Ringer till banken och frågar vad det är som har dragits. Dom säger till mig att de är nått företag från Danmark i Åhlborg eller vad det heter. Jaha tänker ja .. Dom spärrar iaf mitt bankkort och jag får åka ner till banken och fixa en massa. Fick med mig lite reklamationspapper hem som ska lämnas in , men först skulle en polisanmälan göras. Så det var det första jag fick göra när jag kommit hem från banken igen. Polisen tror att mitt kort har blivit skimmrat eller hur det stavas :P .. Hoppas dom kan få tag i den jäveln som har gjort det. Varför ska det drabba den som knappt har några pengar kvar nu innan det kommer nya. Typiskt. Får se hur vi klarar oss utan dessa pengar nu . Men troligtvis kommer jag ju få tillbaka dom , men de kommer säkerligen ta ett tag . Usch blir så ledsen. 
Det är första gången något sånt här händer mig och jag hoppas verkligen inte att de kommer hända igen .
Få fast den jäveln nu snälla !!
         


    sara
    

handla inte på internet, de kan bli så då tyvärr.. magnus kort hade dom försökt på en gång men då var de nån i ett helt annat land å typ 1 timme innan hade vi handlat på willys i hageby å de såg banken så dom ringde direkt till magnus eftersom dom förstog att han inte kunde befinna sig i ett annat land 1 timme efter de =P

    
    2010-05-05 @ 15:12:13                    
URL: http://prinswilliamsmamma.blogg.se/
         


    Carro
    

Hoppas att den skyldige åker fast men tyvärr e det rätt svårt att hitta honom/henne. Polisanmälan kommer nog inte leda någon stans tyvärr

    
    2010-05-05 @ 21:14:44                    
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..