♥ 110102

.....2011-01-02 | 12:24:00
Här är en sammanfattning av mitt 2010 !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Hm , fick tänka en stund. Men det måste väl vara att vi skaffa oss lilla Miléy. Visst jag är uppvuxen med hund. Men kom inte på nått bättre haha.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag ger inte nyårslöften.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja ett par st :)
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej , inte jättenära.
5. Vilka länder besökte du?: Tyskland i November.
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?: En bättre sommar kanske. Blir ju troligtvis Spanien nu 2011
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?: 6 December då min son fyllde 2 år :)
8. Vad var din största framgång 2010?: Att ja fått jobb !
9. Största misstaget?: Tror inte om jag gjort något särskilt misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja förkyld ett ANTAL ggr :(
11. Bästa köpet?: Hm kan inte komma på något .
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Räkningar. ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Jag är väl alltid glad? :P
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?: Ingen direkt
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Hm, jag vet inte. Gladare hoppas jag. :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Gått ner mer i vikt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Ätit mindre
18. Hur tillbringade du julen?: Hemma hos svärföräldrarna i Trollhättan
19. Blev du kär i år?: Jag blev kär 2007
20. Favoritprogram på TV?: Har ingen favorit
21. Bästa boken du läste i år?: Läser ej böcker
22. Största musikaliska upptäckten?: Ingen aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: Hm nej inte direkt
25. Något du önskade dig men inte fick?: Hm vet inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?: Firades av vänner och familj .
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Mer pengar
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?: Samma som vanligt, typ.
29. Vad fick dig att må bra?: Att gosa med familjen.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ingen.
31. Vem saknar du?: Ingen.
32. De bästa nya människorna du träffade?: Jag har inte träffat några nya människor.

 

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..