♥ 110913

.....2011-09-13 | 13:26:47
Dagen börja med att cykla bort och lämna grabben på dagis. Han verkligen stormtrivs på sitt nya dagis. Han blir glad varje gång jag säger att vi ska gå till dagis. På förra dagisen grät han varje gång vi skulle lämna han på morgonen, men nu går han in helt frivilligt och vinkar till och med hejdå när man lämnar honom. Känns riktigt bra. 
Efter jag lämna han på dagis mötte jag Mia på vägen. Hon bjöd upp mig på en fika . Så det blev bullar och lite dricka , satt och snacka lite skit. Sen följde hon med mig hem för att titta på lite bebiskläder. Jag har uppsjö på kläder som jag vill bli av med. Och Mia fastna för mycket kläder , så dom fick följa med henne hem för en billig peng. 
Och nu har jag precis tagit mig en dusch efter att jag städat lite i lägenheten, det behövdes måste jag säga. Det märks att man har barn haha. Men nu är det fint igen. Men tyvärr är det nog inte så fint länge. Bara den nytvättade tvätten som ska tas om hand .
Annars idag händer nog inte så mycket , ska försöka ta mig ner till stan och skaffa lite papper som ska skickas in.
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..