31 Mars 2010

.....2010-03-31 | 18:47:15
Då är vi inne på sista dagen i Mars. Imorgon är vi inne i APRIL. Får se hur många aprilskämt som skrivs ut haha.
Har ju även en vän som har BF imorgon. Får hoppas att lille bebisen kommer ut snart:) Fast hade ju varit lite skoj om hon kom ut imorgon på 1 April . Men jag tror hon kommer gå över någon dag eller 2 . Men jag önskar henne lycka till iaf och att allt kommer gå super..

Idag har jag haft fullt upp typ. Börja med att åka och hälsa på Ayla och Danilo vid halv 11 tiden. Satt och snacka lite skit. Fick även höra lite falska rykten som hon hade hört om mig haha. Man kan ju undra vem som hade hittat på det där. Men de är så kul att folk verkar veta bättre om mig än vad jag vet själv . men men.. Lilla Danilo har blivit så stor sen jag såg honom sist. Och han är så söt :) Stanna iaf tills kl 1 då jag skulle möta Sara på stan.. Gick ner till Silja Line och boka våran kryssning vi ska åka på den 23 April. Längtar som fan. Det kommer bli grymt roligt hoppas jag .
Efter vi hade bokat kryssningen så följde Sara med och hämta Benjamin på dagis. Det bjöds på fiika idag på dagis , så det var roligt. Satt där en stund och fika. Sen åkte vi vidare till Erikshjälpen och kika lite . Behöver ju en madrass till våran nya säng vi har köpt . Eller sängram har vi. Men de fattas bara en madrass nu . Men dom hade inget intressant där. Så vi gick hem till oss istället ,laga lite mat och snacka skit. Sen kom även Danne efter jobbet. Så vi fika lite och snacka lite skit. Nu har Sara, Danne och Jimmy åkt iväg och skulle kolla på ett akvarium. Jag och Benjamin stanna hemma för Benjamin har feber. Han har blivit förkyld IGEN.. han var ju nyss sjuk. Och det har även smittat av sig på mig och Jimmy. Och det var inte länge sen jag var sjuk heller. Men men. Bara att ta.
Min lilla plutt somna hos mig för en stund sen. Så jag undrar om han har somnat för natten nu . Men han mår ju inte riktigt bra så förstår om han är trött..

Imorgon blir det möte på arbetsförmdelingen. Hoppas det går bra..
Och på kvällen får vi besök av Jimmys familj som kommer på besök och stannar hela påskhelgen:)


Här kommer en bild på våran nya säng.

         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..