Världens snällaste granne !

.....2010-03-26 | 18:32:24
Jag tror jag har den bästa grannen . Hon är så trevlig , snäll och omtänksam. Och hon älskar min son haha. Hon gullar med honom varje gång vi träffar henne . Så synd att vi ska flytta ifrån varann. Men får komma och hälsa på henne. Och hon ställer upp i vått och torrt. Hon har varit kattvakt en massa gånger åt oss.

Men detta kan jag nog inte släppa. Jag fick en byrå av henne idag , som hon inte fick plats med i sin nya lägenhet. Så lilla jag fick den istället för att hon skulle ha skänkt den till Erikshjälpen . Hur snäll är man inte då ?
Och vi var ju på jakt efter en byrå till Benjamins rum , så jag kan lägga hans enorma klädhög . Och nu kan jag göra det äntligen. Jättefin är den och inga fel på den alls .



         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..