31 December 2008

.....2008-12-31 | 18:51:28
Då blir det sista inlägget för detta år . Imorrn när jag skriver blogg igen så är vi inne på 2009.. Man kan inte fatta att det är sant haha. Det gåt fort när man har roligt haha.
Sitter just nu hemma hos svärmor och svärfar, ska snart äta smörgåstårta.. Mums. Sedan blir det att bara sitta och umgås och vänta på att klockan närmar sig 12 slaget så man kan gå ut och smälla lite raketer. Men tror nog att jag och Benjamin stannar inne och får stå och titta i fönstret istället. Vet ju inte hur Benjamin kommer reagera när det smäller så mycket.
Jag hade velat fira nyår i Norrköping men tyvärr så blev det inte så. men ja har sagt till mig själv nu att nästa år då SKA jag till Norrköping och fira nyår med mina underbara vänner så de så.
Visst det är ju alltid trevligt att fira nyår här oxå med pojkvännen och hans familj.. Känns ju skönt att göra lite annorlunda för en gångs skull oxå istället för att bara dra iväg på fest..

Hoppas alla får en riktigt bra Nyårsafton ..

GOTT NYTT ÅR , Önskar Emma , Jimmy och Benjamin
         


    Becka
    

Gott nytt år på er!

    
    2008-12-31 @ 22:28:02                    
URL: http://metrobloggen.se/tiggis
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..