LÖSENORD

.....2009-06-24 | 19:07:28
SKA JAG BEHÖVA SÄTTA LÖSENORD PÅ BLOGGEN FÖR ATT FOLK INTE KAN SLUTA ATT VARA ANONYMA,  ?
ÄR TRÖTT PÅ ANONYMA KOMMENTARER. STÅ FÖR VEM NI ÄR ISTÄLLET ..
 EN ANONYM KOMMENTAR TILL SÅ LÅSER JAG BLOGGEN. PUNKT SLUT
         


    jessica
    

Går det inte att ändra så man e tvungen att skriva sitt namn?

    
    2009-06-24 @ 20:09:31               
         


    Från Bettan
    

Men skit i detta Emma :) Man behöver inte göra så som att låsa bloggen, utan radera bara kommentarerna!



Synd att folk inte kan stå för orden dom skriver det är löjligt!!



Kram!!

    
    2009-06-24 @ 22:06:42                    
URL: http://spacewords.blogg.se/
         


    CARRO
    

Det e ingen i dee att du bry dig om dom som e ANONYMA för det dom vill att du ska göra.. skit du i dom/ den så e ite roligt längre.redera bara det dom skriver..Om du sätter lösen vill jag så klart för lösenordet för jag tycker att det e så spännade att följa din blogg./Carro med hunden stina

    
    2009-06-26 @ 18:53:57               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..