14 April 2010

.....2010-04-14 | 10:25:08
Då har man varit och lämnat lillplutten på dagis. Äntligen är han helt frisk och kan börja vara på dagis igen. Han blev ledsen när jag lämna honom idag, men de är väl kanske för att han inta har varit där på ett tag. Dom skulle iaf ut på gården och leka nu på morgonen . Och det tror jag Benjamin uppskattar. Han gillar ju att vara ute . 

Jag ska strax göra mig klar för att gå ner till tandläkaren och laga mitt sista hål. Äntligen.

Och i eftermiddag ska vi nog ta oss en promenad ut till lindövägen och äntligen välja tapeter till våran nya lägenhet. Hoppas dom har något fint att välja på . Någon som bor inom borgs/malmstaden som vet om dom har nått snyggt att välja på . Man fick ju iaf välja fondvägg och det, så nått snyggt kan man säkert pussla ihop . Längtar som bara fan nu till vi ska flytta . Ska bli så skönt, och mkt större . Alltså jag trivs jättebra i den här lägenheten. Men vill inte att Benjamin ska växa upp här och vill därför komma  till ett lugnare område.
         


    Annika
    

Hej. Jag vill gärna tipsa om min egen blogg, http://nilssonpettersson.blogg.se. Har fem aktiva tävlingar. Kommer fler så fort dessa avslutats. Barnkläder, heminredning, smycken, prylar... mycket varierat! Välkommen att delta!

    
    2010-04-14 @ 10:42:17                    
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
         


    e.golander
    

åhh vilken liten sötnos du har.

    
    2010-04-14 @ 21:05:05                    
URL: http://thesuburbangirl.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..