4 augusti 2010

.....2010-08-04 | 00:23:23
Då är denna semester över :( tiden har gått för fort . Först var vi 4 nätter i båstad . På en mysig liten camping. Sov i en stuga. Tyvärr va inte stugan så jätte stor. Jag och jimmy fick dela säng. Men vi hade tur med vädret alla dagar förutom 1 då det regna. Har badat i havet och har även blivit lite brun :) har hört att hemma i norrköping har det regnat varje dag sen vi åkte därifrån. Tur att man kom ifrån den skiten. Men kommer nog hem till en massa regn nu tror jag. Nu är vi ju iaf i Tylösand. Och här skulle ja kunna stanna resten av mitt liv. Gud vilket härligt ställe. Och vilken strand. Ligger på en camping här och det är ca 100 m ner till havet. Det kan ju inte bli bättre. Och här har vi oxå legat 4 nätter och dessa dagar har gått jättefort. Vill knappt åka härifrån. Här har vi verkligen haft sommar. Jättefint på dagarna och så har det regnat på nätterna. Tur :) tänkte uppdatera med lite bilder och så när vi kommer hem. Ska ju tillbaka till Trollhättan nu och stanna ett par dagar . Sen ska vi hem till norrköping igen :)
         


    Tessan
    

Det är en babyshower där man firar att kvinnan ska få barn. Man äter gott, leker lekar, jag får presenter hi hi så det är inget sådant party a la sex/ljus. Jag har i och för sig fått ett återbud så visst du får mer än gärna komma :) 18-21 hemma hos oss...

    
    2010-08-11 @ 12:21:47                    
URL: http://tessies.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..