Klippning + paket

.....2010-08-31 | 16:25:55
Idag har jag äntligen klippt mig . Efter jag lämna Benjamin på dagis så tog jag spårvagnen till Maria. Hur länge sen som helst jag träffa henne och det var riktigt trevligt och vi prata om när vi gick i högstadiet tillsamans . Riktigt kul att träffa henne igen. Och hoppas vi ses snart igen.. Men det lär vi nog göra :) För Maria har blivit min nya frisör hehe. Jätteduktig är hon. Dock gjorde jag ingen speciell frisyr denna gång. Ville klippa SIDECUT , men hon ville inte klippa de för det är så fåå som passar i det och hon är nog rädd att att ja inte passar i det haha. Så blev bara topparna + lite till och sedan klippte jag upp det lite.. Nu ska jag försöka klippa mig var 6e vecka som Maria rekomendera för att håret ska bli friskt. Mitt hår var väldigt slitet men inte undligt när jag inte klippt mig på över 1 år eller nått.
På vägen hem därifrån stanna jag till hemma hos Ayla på en kaffe .. Mkt trevligt. Och så fick jag min avisering från Buzzador att mitt paket hade kommit . Så innan jag gick och hämta lilleman på dagis , så gick jag och hämta ut mitt paket .. Det var dom efterlängtade DRIKKI.. Kom ju med i den kampanjen.. och hoppas på att komma med i fler kampanjer framöver :)
         


    Frida Johansson
    

Okej, det var inte alls mycket.

Ska kolla lite mera

Kram

    
    2010-08-31 @ 21:35:11                    
URL: http://brunettfriida.blogg.se/
         


    Frida Johansson
    

Hoppas du har en trevlig kväll :D Nu ska jag nog gå och mysa ner mig med en film :)

    
    2010-08-31 @ 22:17:54                    
URL: http://brunettfriida.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..