2 juli 2010

.....2010-07-02 | 11:05:43
Gud vilken underbar dag. Solen skiner och det är jättevarmt. Sitter och väntar på Sofia och Kevin som ska komma på besök. Ska bli kul att träffa dom. Det var ett tag sen nu. Har ju liksom flyttat och allt så har ju inte haft så mycket tid. Barnen ska iaf få leka av sig lite. Och ikväll kanske jag skulle vara barnvakt åt kevin. Sen senare idag så kanske jenny och vi skulle åka och bada någonstans. Det blir mitt första dopp isf. Måste börja bada mer nu om värmen håller i sig vilket jag tror. Blir även att försöka få tag i tele 2. Vi får inte igång vårat internet som vi beställt. Bara massa problem. Men hoppa de kommer igång snart. Nej nu ska jag göra mig iordning innan dom kommer. Ska försöka uppdatera bloggen mer :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..