9 Juni 2010

.....2010-06-09 | 21:26:54
Sorry för dålig update ! Men nu har jag alldeles för mkt att tänka på . Dom flesta vet redan om det , men de finns fortf folk som inte vet om det. Vi har fortf inte kommit fram till nått riktigt bra beslut.. Men de är nog dax att börja tänka på det . Jag har mått skit dom senaste dagarna , har inte haft ork till någonting. Idag fick Benjamin vara hemma från dagis för jag mådde så dåligt imorse och orka knappt ta mig ur sängen.. Då är det verkligen illa om man inte ens orkar gå med sin son till dagis. Jag vet inte riktigt själv varför jag mår så här dåligt. Har aldrig kännt såhär någongång innan.. Bläää


Har gått och lagt mig ca kl 21 varje kväll. Min kropp är helt slut känns det som alltså..
Nu ligger jag i sängen med datorn i handen .. Väntar på att älskling ska komma och lägga sig här bredvid så vi kan se klart på Göta kanal 3 som vi börja titta på igår.. De är inte så jättelångt kvar , så efter det blir det att gå och lägga sig så man orkar med morgondagen..



Prata även med målaren idag. Han är troligtvis klar med nya lägenheten redan imorgon. Så jag hoppas vi kan få flytta in redan nästa vecka.. Längtar sååå enormt nu ..
         


    Emma
    

Sluta vara så hemlighetsfull!!!??? ;)

    
    2010-06-10 @ 10:55:22                    
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
         


    Natalie - It's all about attitude
    

Vilken läcker blogg du har :)

Och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :) kram

    
    2010-06-12 @ 01:25:24                    
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
         


    Linda
    

kan tänka mig va det är, o om de är det, så har jag varit i samma sits. man få helt enkelt tänka om man orkar o har råd...sj hann ja inte ta något beslut tyvärr..

    
    2010-06-12 @ 12:03:58               
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..