2 maj 2010

.....2010-05-02 | 22:52:16
Oj oj vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen dom senaste dagarna. Men det har varit fullt upp som vanligt. I fredags var det valborg. Och vi satt hemma och titta på tv. Jimmys föräldrar skulle gå kommit i fredags men blev inte så. Dom kom igår istället. Så igår var vi uppe på tivolit och kika lite. Sen titta vi även på bil och motorcykel kortegen. Som vi alltid gör varje år hehe. På kvällen blev de lite roande för mig -jimmy och pierre. Åkte hem till sara och danne och umgicks lite. Spela wii och hade de trevligt. Senare på kvällen blev de vinkällaren. Men de va inte så mycket att ha tyvärr. Kunde ju ha varit roligare om man säger så. Idag har vi inte gjort så speciellt mycket. Va en sväng i centrum och kolla lite. Sen hem och äta och efter de åkte jimmys föräldrar hem. Jag skulle ha akt till stan idag och kollat efter tränings skor och sport bh. Men de blev inget. Så får ta de imorgon. För denna vecka som kommer nu ska jag sätta igång med träningen äntligen. Men vill inte börja förrän ja har skor och det. Så de måste inköpas. Nej nu måste jag sova så jag orkar upp imorgon. Fick ju sådan sov morgon idag haha. Sov till kl 1. Men uppdateras imorgon. Godnatt
         


    En chicmamma med sin Ajdin
    

Åhh vilken fin blogg :) En superduper söt Benjamin du har :))



    
    2010-05-03 @ 15:34:46                    
URL: http://chicmommy.blogg.se/
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..