4 maj 2010

.....2010-05-04 | 13:14:05
Ligger här hemma i soffan och slappar. Benjamin är hemma från dagis idag. Jag tror jag har smittat honom. Vi är genomförkylda båda två. Inte roligt alls. Det va inte alls länge sen vi va sjuka här hemma. Så får hoppas detta går över snart. Satt även och vänta med spänning på att min telefon som jag vann hos linda skulle komma idag. Men tyligen inte. Kan ju hoppas den kommer i veckan iaf. Annars idag blir det lugnt. Melwin kom in hit nyss. Ska vara barnvakt en stund till honom. Så skönt att det bara är att öppna dörren nu och så är man hos dom. Kul att dom är våra grannar nu. Men tyvärr blir det ju inte så lång vargit eftersom vi flyttar 1 juli. Men hoppas vi träffas ofta för det. Nu ska jag försöka leka lite med dom om ja orkar. Vi hörs.
         


    Anonym
    

Så stilig pojke på headern!

    
    2010-05-04 @ 15:19:16                    
URL: http://conler.se
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..