6 Maj 2010

.....2010-05-06 | 13:13:24
Idag blir min lilla plutt 17 månader . Han har blivit så stor och han kan redan så mkt . Jag tycker han är som en 2 åring nästan haha. Han är riktigt mogen för att bara vara 17 månader.

Idag tänkte vi åka upp till Eneby och hälsa på min mamma . Hon hade köpt lite sandleksaker till Benjamin , så eftersom det är så fint väder så tänkte vi vara ute lite. Jenny och Wilmer skulle även komma förbi och så ska jag även träffa Sara . Skönt att komma iväg lite istället för att bara sitta hemma och glo. Men det skulle ju behövas städa här hemma , men det får vi ta någon annan dag. Får passa på att vara ute nu när det är så fint väder.

Ska även förbi banken idag igen och hämta ut mina pengar som finns kvar på kortet , det lilla som finns. Fan för den idioten som har gjort detta mot mig . Önskar dom bara kan få dit den jäveln.



         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..