7 Maj 2010

.....2010-05-07 | 10:42:15
Då var det fredag igen . Vart tar veckorna vägen. Det kan verkligen undra. Känns fortfarande som att de är måndag.
Nu ska jag strax ner till stan iaf och möta Sara , ska förbi banken och hämta ut mina resterande pengar som finns kvar på mitt konto efter bedrägerierna. sen blir det väl en sväng på stan med Sara. 
Ikväll ska jag och mamma till Borgen och titta på TITANIX och PLAYTONES. Det ska bli kul. Jag är inte så mkt för Borgen igentligen  , men har ju aldrig varit där så kan ju igentligen inte säga nått. Man måste ju testa iaf . Mamma bjuder självklart på entren. Så får hoppas det blir kul , för det var inte billigt att gå in. Ska bli skönt att få göra nånting med mamma ensam för en gångs skull. Det var inte igår. är så skönt att vi har fått så bra kontakt med varann nu efter ja flytta hemifrån. Innan var vi värsta fienderna mot varann typ haha.
Hoppas alla får en trevlig helg :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..