16 November 2010

.....2010-11-16 | 22:48:22
Då är man inne på dag 2. Detta känns helt otroligt . Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar av dom här 2 veckorna som jag har sagt att ja ska köra.. Ska verkligen ge gärnet och verkligen klara detta. Jag tänker inte ge upp.

Idag har jag umgåtts med Emma , Wilma , Jenny och Wilmer. Var först ute och tog oss en promenad vid 10 imorse. Gick bort till Centrum och fixa lite. Sen gick vi vidare hem till Emma och Wilma och busa lite.. Sedan var det ju dax för middag för våra små pojkar. Så vi gick hem till mig och laga lite lunch. Blev makaroner och köttbullar. Sedan fick barnen busa vidare en stund till innan det var dags för en tupplur.


Imorgon har jag massa att göra känns det som.. Ska först till tandläkaren kl 10 och fixa min jävla tand som dom börja med förra gången. Och kl 1 ska jag vara på arbetsförmedlingen för någon information. Men vet att det är samma infomöte som jag var på för ett tag sen. Dom ger sig aldrig haha. Så imellan där kanske jag och morsan skulle ta ett varv på stan så jag slipper åka hem imellan .. Hade tänkt köpa mig hårfärg . För jag behöver slänga i en färg till. OCh det blir rött igen :)
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..