3 November 2010

.....2010-11-03 | 18:14:38
Då är man inne i November redan. Om bara 1 månad blir min lilla plutt hela 2 år. Kan som sagt inte fatta vart tiden runnit iväg. Idag iaf har jag röjt lite här hemma. Sen när älskling kom hem knalla vi ner till Rusta och Grissly och alla affärer där nere. Skulle kolla om min jacka fanns kvar , och det gjorde den. Gud vilken tur jag hade eftersom ja inte hitta någon på ULLARED som jag fastna för.. Så det var bara ren tur. Fanns dock flera st kvar.. Köpte mig även ett par skor. Så nu är jag riktigt nöjd ..
Jag och Benjamin har precis stått och gjort pannkakor vilket han gilla. Och han åt som en gris av dom oxå. 
Han är så duktig nu min pojke. Men han har fortfarande sina perioder att inte vilja äta. Men men ..
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..