Nyklippt

.....2010-11-27 | 14:58:34
Ja igår kom min älskade Ida hit. Och hon fick passa på att klippa mig eftersom det var typ 2 månader sen ja klippte mig. Ska ju försöka klippa mig nu var 6e vecka .. Och nu har ja ju min egna lilla frisör:) hihi. 

Blev jättenöjd iaf :)
         


    Cecilia
    

SKITSNYGGT !! :D du passa jättebra i kort uppklippt hår :)

    
    2010-11-27 @ 19:51:38               
         


    Melissa - Vincents Mamma&Gravid
    

super snyggt :)

    
    2010-12-24 @ 08:49:37                    
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
         
    
Kommentera inlägget här:

    Namn:
Kom ihåg mig?

    E-postadress:


    Bloggadress:


    Kommentar:





BENJAMIN info

Benjamin Jimmy
är född den 6 Dec -08 en kall lördag mårgon efter lång väntan. Med sina 3040 g och 49 cm.

Nu har tiden tickat iväg o busen har hunnit bli 14 mån.

Benjamin är en liten envis kille som ofta gör som han vill. Hans favorit program på tv är RORRI Racerbil och I DRÖMMARNAS TRÄDGÅRD.
På dagarna går han på dagis och han går 15tim / veckan.



Liten blir stor..